Udgivet 22.06.2025
Vi kan med glæde præsentere jer for en ny divisionsdommer i Vejle Fodbolddommerklub.
Mads Kildal Christensen vil fra den nye efterårssæson være indrangeret som 3. divisionsdommer. Vi er glade for at Mads valgte at skifte Esbjerg ud med Vejle, således vi kan få gavn af hans evner på banerne her i Vejle i stedet.:) Vi skal fra dommerklubbens side selvfølgelig ikke lægge pres på Mads, men vi forventer klart flere oprykninger senere hen..::)) Stort tillykke med den fortjente plads i divisionen.
Redaktionen har indhentet denne kommentar fra Mads:
Det bliver en god sommer! Efter en stabil efterårssæson og et forår som fokusdommer lykkedes det at rykke op i 3. division. Det betyder meget! Både leve op til sine egne forventninger og klare presset, når det gælder. Jeg har taget et vigtigt skridt videre og nået et delmål. Nu glæder jeg mig til nye kampe, nye steder og selvfølgelig – at få headset på. Så bliver det for alvor sjovt!

